Noi inceputuri

Nu stiu multi oameni ca mine. Am gasit mereu puterea sa o iau de la inceput si sa imi refac viata, de fiecare data cand a trebuit sa o fac. Sunt o persoana puternica care nu accepta compromisuri de dragul de a parea ceea ce nu este si cred ca asta se vede. Am decis dupa multe luni de deliberare ca are sens sa ma intorc in Romania, dupa 10 ani de trait in Anglia. Nu ai zice daca ma cunosti, insa am diploma de inginer.

Am terminat un colegiu de inginerie in Anglia si apoi am lucrat la o firma mare de acolo, care se ocupa cu montarea aparaturilor electronice de toate felurile, in noile cladiri de birouri. Am multa experienta afara, insa deloc in tara si am zis ca daca totul merge ca la carte ar trebui sa fie o idee buna sa deschid o afacere si in Romania, care face la o scara mai mica acelasi tip de montaje sau acelasi tip de instalari. Mi-a fost un pic cam greu sa inteleg piata romaneasca. Totul merge altfel si este bazat pe un fel de mic negot, pe spaga si alte chestiuni de acest gen, ce nu mi se par deloc in regula si cu care nu sunt de acord. Cum sa traduci denumirile pe care le stiai in alta limba, ale produselor, mi-a venit si mai greu.

Romanii redenumesc de multe ori totul. Asa am gasit cu dificultate canal cablu DLP-S , desi odata denumirea gasita, pe site-ul www.castel.ro. l-am gasit la uin pret bun si foarte simplu de cumparat, mai ales in cantitati mari, asa cum imi trebuie mie. Nu stiu ce imi va rezerva viitorul, insa cred cu putere, ca daca iti faci trreaba si o faci si bine, oriunde esti in lume, vei putea sa te descurci de minune. Eu, in mod sigur o voi face.