Strandurile pe timpul verii

Maine ar trebui sa mergem toti 3, la strand. Mda. Eu am venit cu ideea. Insa nu prea imi place mie la strand. Lume multa, agitatie. Apa la noi in oras se curata o data pe saptamana. Deci va cam dati seama ce apa curata este in bazine. Dar daca am promis, am promis, si trebuie sa ma tin de cuvant.

 Pentru fii-mea va fi prima oara cand va merge la strand. Sunt curioasa cum va reactiona. Problema mea e ca , acum fiind vacanta, sunt sigura ca va fi super aglomerat. Si mie nu imi plac locurile aglomerate defel. Alta varianta ar fi fost sa mergem pe malul Muresului, dar nu vreau, fiindca mi-e teama sa nu se intample ceva doamne fereste. Asa ca maine meregem la distractie. Am sa vad atunci cata lume si ce preturi sunt pe acolo. Nu de alta dar nu am mai fost la strand de vreo 5 ani daca nu si mai mult.

 Sper doar sa nu fie super cald, sa mi se faca rau pe acolo, sau sa ne prajim :). Al meu sot cu siguranta va sta doar in apa. Iar picea nu stiu daca o sa se balaceasca, fiindca este si parc acolo, si am asa o vaga impresie ca mai degraba va prefera parcul decat apa.Si cum sotul se va balaci in apa, gravida de mine, va trebui sa fug dupa pitica, ba prin parc, ba prin apa. Partea buna e ca va fi super obosita seara cand vom ajunge acasa si va pica la somn ca mustele la miere.