Magazine second hand

 La noi in zona sunt foarte multe astfel de magazine. Si de obicei intru in fiecare dintre ele. Stiu ca in ziua de azi, destul de multa lumea intra in astfel de magazine. Nu stiu daca aceeasi oameni si cumpara daca vad ceva ce le place. Eu as cumpara, doar ca nu prea am rabdare sa caut. Exista un magazin din acesta care e foarte cautat si prin urmare e mereu plin. Doar ca, trebuie sa stii ce sa cauti, si sa si ai rabdare. Eu una nu stiu sa caut si nici nu am rabdare din pacate.
 
Mi-am cumparat ceva de acolo, dar cand am ajuns acasa, mi-am dat seama  ca nu imi place deloc. Macar ca le-am probat inainte. Insa culmera ca sotului sau fiicei mereu le nimeresc hainele. Eu incerc sa caut lucruri care sa le pot purta constant. Si avand in vedere ca sunt o persoana mica si slaba nu prea gasesc nimic care sa ma atraga. Zilele trecute s-a mai deschis inca unul aici aproape de noi. Din curiozitate am intrat sa vad ce e pe acolo. Am vazut si papuci, foarte ieftini si frumosi. Hainutele pentru copiii sunt foarte ieftine, la fel si blugii. Sotul meu sigur isi va gasi o pereche care sa-i placa. Din pacate eu acuma chiar nu pot sa-mi cumpar nimic, fiindca nu pot din cauza burticii mari. Dar dupa ce voi naste am sa dau iama in magazin si imi voi cumpara neaparat ceva.
 
Se pare ca aceste magazine, sunt salvarea multora dintre noi. De ce? Fiindca hainele noi sunt uneori foarte scumpe si nu oricine isi permite sa-si cumpere constant haine noi. Doar ca e bine ca dupa ce cumperi haine dintr-un magazin de acest gen, sa le speli bine inainte. Ce e interesant, e faptul ca la magazinele second hand, gasesti produse de calitate. Poate mai de calitate decat cele din piata.