Cum sa te folosesti de publicitatea radio

In tara noastra unii asculta emisiunile radio intre cinci si sapte ore pe zi. Cum te poti folosi cel mai bine de radio pentru a-ti promova afacerea? Este destul de simplu si vom vedea imediat. Creatia de spoturi publicitare trebuie sa fie facuta de specialisti in primul rand, nu trebuie lasata pe mana aceluiasi DJ de radio, neinspirat si plictisit de atatea reclame si a carui voce deja este foarte comuna ascultatorilor.

Cum altfel veti fi diferiti fata de concurenti, daca spotul va trece neobservat? In procesul de creatie de spoturi publicitare tineti cont de "carlig". Cereti unei agentii de publicitate sa creeze nu doar o diversiune, ci sa testeze pe un focus grup scenariile si vocile spoturilor audio propuse. Apoi ganditi-va daca ati elaborat un mecanism de evaluare a campaniilor si daca nu, este timpul sa o faceti. Companiile au cheltuit in 2000 aproape $ 20 miliarde pe anunturi radio – chiar si in timpul crizei de la 11 septembrie, cand mass media scrisa a cunoscut un recul. Poti cumpara spatiu radio local, regional, national, in functie de publicul la care vrei sa ajungi. Si te poti folosi de radio pentru a tinti grupuri etnice, demografice (tineri intre 18 si 34 de ani, de ex.) sau cu interese comune cum e cazul suporterilor echipelor de fotbal.

Rezultatele depind de doi factori: spoturi atractive si cumpararea unui mediu de comunicare eficient iar daca vrei publicitate radiouri Teius atunci apeleaza la profesionisti. Productia unui anunt radio nu este ceva pe care sa il faci personal. Vei avea nevoie de o agentie sau o companie cu experienta in domeniul crearii de spoturi motivante sau cu expertiza in tipul vostru de produs/servicii. Mai mult, anunturile trebuie sa fie in concordanta cu audienta tintita. Indiferent de ton, distrat sau serios, anuntul trebuie sa motiveze prin muzica, efecte speciale si dialog care sa creeze “ imagini in cuvinte ”pentru a implica ascultatorii.