Esti in cautarea unui sampon pentru fortificarea parului?

Eu am parul moale si foarte fragil, de aceea mereu am fost in cautarea de solutii noi pentru a fortifica parul meu, pentru a-l face sa fie mai rezistent la rupere, pentru a-i adauga elasticitate si forta. Daca si voi va identificati cu aceeasi problema, atunci, se pare ca cunoastem foarte bine problemele parului mult prea fragil, care se rupe la orice incercare de a-l coafa, nemaivorbind de coafuri mai complicate, care pentru parul mult prea fragil sunt, practic, un adevarat chin.

Pe langa faptul ca parul meu este foarte fragil, el este si foarte subtire, sincer, nu am foarte mult par, de aceea, cum s-ar zice, este important fiecare fir. Cu toate astea, dupa cum ziceam, eu niciodata nu m-am resemnat cu faptul ca parul meu este atat de putin rezistent la rupere si am incercat intotdeauna sa gasesc solutii pentru a-l fortifica. Ultima mea descoperire este un sampon Tigi pentru fortificarea parului fragil. Acest sampon Tigi mi-a fost recomandat de catre o coafeza, la care am apelat pentru o gala. Aceasta a observat din prima ca aveam un par foarte fin si, desigur, nu am exitat sa impartasesc cu ea problemele parului meu. Mi-am comandat acest sampon Tigi dintr-un magazin online si am inceput sa-l folosesc de acum doua saptamani.

Acesta este un sampon cu proteina de grau, cu proteina de soia, elastina si extract de kiwi. Este un sampon prevazut special pentru a spori rezistenta firului de par si pentru a-l fortifica. Ii ofera parului un miros foarte placut si un plus de stralucire. Pe langa asta, parul devine mult mai usor de pieptanat si nu se rupe atat de usor, am remarcat asta dupa faptul ca ramane mult mai putin par pe pieptenele meu.