In cautare de pilote pentru pat

De curand a fost nevoie sa mergem la cumparaturi. De ce? Pentru ca de obicei cand vine anotimpul rece imi vine sa remodelez toata casa. Nu stiu exact cand a inceput acest hobby al meu insa cert este ca in ultima vreme imi ocupa foarte mult din timpul liber. Bine, cateodata nu sunt bani suficienti in cont ca sa imi permit tot ceea ce imi doresc. De fapt, in majoritatea timpului lucrurile stau asa.

Am plecat cu masina catre un magazin unde poti gasi mai orice pentru rearanjarea spatiului interior si ajunsa acolo am inceput sa ma uit dupa acele obiecte care imi vor face spatiul asa cum mi l-am dorit. Ce cautam? In general nimic extravagant. Voiam sa cumpar perdele, draperii, paturi, perne si pilote pat. Ceea ce am gasit acolo nu prea mi-a adus saisfactia pe care o doream. De ce? Desi magazinul este foarte mare, diversitatea modelelor nu este asa de mare pe cat ai crede. Asa sunt suedezii de fapt. Un pic minimalisti. Ce am facut in continuare? Am zis ca decat sa dau iar banii pe benzina si sa caut ca o oarba intr-un magazin produsul pe care il doresc, mai bine fac un pic de research online. Am gasit cu greu pilote pat asa cum doream. E foarte greu din ce am observat sa le gasesti in culorile pe care ti le doresti. Intr-un final am gasit cam ceea ce imi doream insa nu eram foarte sigura in legatura cu calitatea materialului asa ca am intrebat daca produsele sunt si expuse undeva sau pot fi vazute undeva ca sa ma conving de calitatea lor.

Mi s-a raspuns ca pentru a face produsele cat mai accesibile, nu exista un spatiu comercial unde sunt puse spre vanzare dar ca produsele pot fi cumparate si apoi returnate daca calitatea nu este satisfacatoare, ceea ce m-a facut sa imi cumpar nu una ci doua pilote pat in doua dintre culorile complementare acelora din dormitorul meu.